Saturday, October 15, 2016

E Handel Trading Systems

E-Handel en E-Business / begrippe en definisies Inhoud Elektroniese handel of e-handel verwys na 'n wye verskeidenheid van online sake-aktiwiteite vir produkte en dienste. 1 Dit het betrekking ook tot enige vorm van besigheid transaksie waarin die partye interaksie elektronies eerder as deur fisiese ruil of direkte fisiese kontak. 2 E-handel is gewoonlik geassosieer word met die koop en verkoop oor die internet, of die uitvoer van 'n transaksie met betrekking tot die oordrag van eienaarskap of reg om goedere of dienste te gebruik deur middel van 'n rekenaar-bemiddelde netwerk. 3 Hoewel gewild, hierdie definisie is nie omvattend genoeg om die onlangse ontwikkelinge in hierdie nuwe en revolusionêre besigheid verskynsel te vang. 'N Meer volledige definisie is: E-handel is die gebruik van elektroniese kommunikasie en digitale inligting verwerking van tegnologie in besigheid transaksies te skep, herskep en herdefinieer verhoudings vir waardeskepping tussen of onder organisasies, en tussen organisasies en individue. 4 International Data Corp (NOK) skat die waarde van globale e-handel in 2000 by US350.38 miljard. Dit word beraam om te klim tot so hoog as US3.14 triljoen teen 2004 NOK voorspel ook 'n toename in asias persentasie aandeel in die wêreld e-handel inkomste uit 5 in 2000-10 in 2004 (sien Figuur 1). Figuur 1: Wêreldwyd E-Commerce Inkomste, 2000 en 2004 (as 'n deel van elke land / streek) Asië-Stille Oseaan e-handel inkomste geprojekteer te verhoog vanaf 76800000000 teen jaareinde van 2001-338.500.000.000 teen die einde van 2004 . is e-handel dieselfde as e-besigheid Terwyl sommige gebruik e-handel en e-besigheid uitruilbaar, hulle is afsonderlike konsepte. In e-handel, is inligting - en kommunikasietegnologie (IKT) in inter-besigheid of inter-organisatoriese transaksies (transaksies tussen en onder maatskappye / organisasies) en in besigheid-tot-verbruiker transaksies (transaksies tussen maatskappye / organisasies en individue). In e-besigheid, aan die ander kant, IKT gebruik word om mense besigheid te verbeter. Dit sluit in enige proses wat 'n sakeonderneming (óf 'n vir-winsgewende, regerings - of nie-winsgewende entiteit) voer oor 'n rekenaar-bemiddelde netwerk. 'N Meer omvattende definisie van e-besigheid is: Die transformasie van 'n organisasies prosesse om bykomende waarde vir die kliënt te lewer deur middel van die toepassing van tegnologie, filosofieë en rekenaar paradigma van die nuwe ekonomie. Drie primêre prosesse versterk in e-besigheid: 5 1. Produksie prosesse. wat aankope, bestel en aanvulling van aandele verwerking van betalings elektroniese bande met verskaffers en produksie beheer prosesse, onder andere 2.-kliënt gefokus prosesse insluit. wat promosie en bemarking pogings, verkoop oor die internet insluit, verwerking van kliënte bestellingen en betalings, en kliënte ondersteuning, onder andere en 3. Interne bestuursprosesse. wat werknemer dienste, opleiding, interne deel van inligting, video-konferensies, en die werwing sluit. Elektroniese aansoeke te verbeter vloei van inligting tussen die produksie en verkope kragte om produktiwiteit sales force verbeter. Werkgroep kommunikasie en elektroniese publikasie van interne sake-inligting is ook gemaak meer doeltreffend te maak. 6 Is die Internet ekonomie sinoniem met e-handel en e-besigheid wysig Die Internet ekonomie is 'n wyer begrip as e-handel en e-besigheid. Dit sluit e-handel en e-besigheid. Die CREC (Sentrum vir Navorsing in elektroniese handel) aan die Universiteit van Texas het 'n konseptuele raamwerk vir hoe die Internet ekonomie werk ontwikkel. Die raamwerk toon vier lae van die Internet ekonomie-die drie bogenoemde en 'n vierde genoem tussengangers (sien tabel 1). Figuur 2. Tabel 1. Internet Ekonomie Konseptuele raam Op grond Sentrum vir Navorsing in elektroniese handel, Universiteit van Texas, meet die Internet Ekonomie, 6 Junie 2000 by www. internetindicators Wat is die verskillende tipes van e-handel wysig groot verskillende soorte van e-handel is: besigheid-tot-besigheid (B2B) besigheid-tot-verbruiker (B2C) besigheid-tot-regering (B2G) verbruiker-tot-verbruiker (C2C) en mobiele handel (m-handel). Wysig Wat is B2B e-handel B2B e-handel is eenvoudig gedefinieer word as e-handel tussen maatskappye. Dit is die soort van e-handel wat handel oor verhoudings tussen en onder besighede. Sowat 80 van e-handel is van hierdie tipe, en die meeste kenners voorspel dat B2B e-handel sal voortgaan om vinniger as die B2C-segment groei. Die B2B mark het twee primêre komponente: e-frastructure en e-markte. E-frastructure is die argitektuur van B2B, hoofsaaklik bestaande uit die volgende: logistiek - Vervoer, pakhuise en verspreiding (bv Procter and Gamble) aansoek diensverskaffers - ontplooiing, hosting en bestuur van verpak sagteware vanaf 'n sentrale fasiliteit (bv Oracle en Trade Doubler) uitkontraktering van funksies in die proses van e-handel, soos die web-hosting, sekuriteit en kliëntediens oplossings (bv uitkontraktering verskaffers soos eShare, NetSales, iXL Enterprises en universele toegang) veiling oplossings sagteware vir die bedryf en instandhouding van real-time veilings in die Internet (bv Moai Technologies en OpenSite Technologies) content management sagteware vir die fasilitering van die webwerf content management en aflewering (bv verweef en ProcureNet) en Web-gebaseerde handel bemagtigers (bv handel Een, 'n leser-gebaseerde, XML-enabled aankoop automatisering sagteware). E-markte is eenvoudig gedefinieer word as webwerwe waar kopers en verkopers met mekaar in interaksie en gedrag transactions.10 Die meer algemene B2B voorbeelde en beste praktyk modelle is IBM, Hewlett Packard (HP), Cisco en Dell. Cisco, byvoorbeeld, ontvang meer as 90 van sy produk bestellings oor die internet. Die meeste B2B programme is in die gebiede van verskaffer bestuur (veral bestelling verwerking), voorraadbestuur (dws die bestuur van orde-skip-wetsontwerp siklusse), verspreiding bestuur (veral in die oordrag van gestuur dokumente), die kanaal bestuur (dws die verspreiding van inligting oor die veranderinge in operasionele omstandighede), en betaling bestuur (bv elektroniese betaling stelsels of EPS) 0,11 eMarketer projekte 'n toename in die aandeel van B2B e-handel in totale globale e-handel van 79,2 in 2000 tot 87 in 2004 en 'n gevolglike afname in die deel van B2C e-handel van 20,8 in 2000 tot slegs 13 in 2004 (Figuur 3). Figuur 3. Deel van B2B en B2C e-handel in Total Global E-Commerce (2000 en 2004) Net so B2B groei is ver voor groei B2C in die Asië-Stille Oseaan. Volgens 'n 2001 eMarketer skat, is B2B inkomste in die streek sal na verwagting meer as 300 miljard dollar teen 2004 Tabel 2 toon die geprojekteerde grootte van B2B e-handel deur streek vir die jaar 2000-2004. Figuur 4. Geprojekteerde B2B E-Commerce deur streek, 2000-2004 (miljarde) Posbus 1. Voordele van B2B E-Commerce in ontwikkelende markte Die impak van B2B markte op die ekonomie van ontwikkelende lande is duidelik in die volgende: Transaksiekoste. Daar is drie koste gebiede wat aansienlik deur die optrede van B2B e-handel verminder. Eerste is die vermindering van die search koste, as kopers hoef nie te gaan deur middel van verskeie tussengangers om te soek na inligting oor verskaffers, produkte en pryse as in 'n tradisionele ketting. In terme van moeite, tyd en geld spandeer, die Internet is 'n meer doeltreffende inligting-kanaal as sy tradisionele eweknie. In B2B markte, is kopers en verkopers bymekaar was in 'n enkele aanlyn handel gemeenskap, die vermindering van search koste nog verder. Tweede is die vermindering in die koste van die verwerking van transaksies (bv fakture, bestellingen en betaling skemas), as B2B maak voorsiening vir die outomatisering van transaksie prosesse en dus die vinnige implementering van dieselfde vergelyking met ander kanale (soos die telefoon en faks ). Doeltreffendheid in die handel prosesse en transaksies word ook versterk deur die B2B e-markte vermoë om verkope deur aanlyn-veiling te verwerk. Derde, online verwerking verbeter voorraadbestuur en logistiek. Disintermediasie. Deur B2B e-markte, verskaffers in staat is om interaksie en direk transaksies met kopers en sodoende tussengangers en verspreiders uitskakeling. Maar nuwe vorme van tussengangers is opkomende. Byvoorbeeld, e-markte hulself kan beskou word as tussengangers omdat hulle kom tussen verskaffers en kliënte in die voorsieningsketting. Deursigtigheid in pryse. Among hoe meer duidelik voordele van e-markte is die toename in die prys deursigtigheid. Die insameling van 'n groot aantal kopers en verkopers in 'n enkele e-mark openbaar markprys inligting en transaksie verwerking aan deelnemers. Die Internet maak voorsiening vir die publikasie van inligting oor 'n enkele aankoop of transaksie, die maak van die inligting geredelik toeganklik en beskikbaar aan alle lede van die e-mark. Verhoogde prys deursigtigheid het die effek van trek af prysverskille in die mark. In hierdie konteks, is kopers verskaf veel meer tyd om pryse te vergelyk en maak beter besluite te koop. Daarbenewens B2B e-markte uit te brei grense vir 'n dinamiese en onderhandel pryse waarin verskeie kopers en verkopers gesamentlik deelneem aan prysbepaling en tweerigting-veilings. In sulke omgewings, kan pryse vasgestel word deur middel van outomatiese bypassende van tenders en bied. In die e-markplek, is die vereistes van beide kopers en verkopers dus saamgevoeg om mededingende pryse, wat laer is as dié wat voortspruit uit individuele optrede is bereik. Skaalvoordele en netwerk-effekte. Die vinnige groei van B2B e-markte skep tradisionele aanbodkant koste-gebaseerde ekonomieë van skaal. Verder is die bymekaar bring van 'n groot aantal kopers en verkopers bied die vraag-kant skaalvoordele of netwerk effekte. Elke bykomende inkrementele deelnemer in die e-mark skep waarde vir alle deelnemers in die vraagkant. Meer deelnemers vorm 'n kritieke massa, wat is die sleutel in te lok meer gebruikers 'n e-mark. Wat is B2C e-handel besigheid-tot-verbruiker e-handel, of handel tussen maatskappye en verbruikers, behels kliënte inligtingversameling aankoop fisiese goedere (bv tasbare soos boeke of consumer) of inligting goedere (of goedere van elektroniese materiaal of gedigitaliseerde inhoud, soos sagteware, of per e-boeke) en, vir inligting goedere, ontvang produkte oor 'n elektroniese network.12 Dit is die tweede grootste en die vroegste vorm van e-handel. Sy oorsprong kan teruggevoer word na aanlyn kleinhandel (of e-stert) 0,13 Dus, die meer algemene B2C besigheid modelle is die aanlyn kleinhandel maatskappye soos Amazon, Drugstore, Beyond, Barnes en Noble en ToysRUs. Ander B2C voorbeelde met betrekking tot inligting goedere E-Handel en Travelocity. Die mees algemene toepassings van hierdie tipe van e-handel in die gebied van die aankoop van produkte en inligting, en persoonlike finansies bestuur, wat betrekking het op die bestuur van persoonlike beleggings en finansies met die gebruik van aanlyn bankdienste gereedskap (bv Quicken) 0,14 eMarketer beraam dat wêreldwye B2C e-handel inkomste in 2000 sal toeneem van US59.7 miljard tot US428.1 miljard teen 2004 Online kleinhandel transaksies make-up 'n beduidende deel van die mark. eMarketer beraam dat in die Asië-Stille Oseaan, B2C inkomste, terwyl die registrasie van 'n beskeie bedrag in vergelyking met B2B, nietemin het opgegaan na 8200000000 teen die einde van 2001, met die figuur verdubbel aan die einde van 2002-at totale B2C verkope wêreldwyd onder 10. B2C e-handel verminder transaksies koste (veral soek koste) deur die verhoging van toegang verbruikers tot inligting en sodat verbruikers die mees mededingende prys vir 'n produk of diens te vind. B2C e-handel verminder ook toegang tot die mark hindernisse sedert die koste van die opstel van en die handhawing van 'n webwerf is baie goedkoper as die installering van 'n baksteen-en-mortier struktuur vir 'n firma. In die geval van inligting goedere, B2C e-handel is nog meer aantreklik, want dit spaar maatskappye uit factoring in die addisionele koste van 'n fisiese verspreidingsnetwerk. Verder, vir lande met 'n groeiende en robuuste Internet bevolking, die lewering van inligting goedere toenemend haalbaar. Wat is B2G e-handel besigheid-tot-regering e-handel of B2G is oor die algemeen gedefinieer as die handel tussen maatskappye en die openbare sektor. Dit verwys na die gebruik van die Internet vir openbare verkryging, lisensiëring prosedures, en ander regeringsverwante bedrywighede. Hierdie soort van e-handel het twee funksies: Eerstens, die openbare sektor neem 'n vlieënier / leidende rol in die vestiging van e-handel en die tweede, word aanvaar dat die openbare sektor het die grootste behoefte vir die maak van sy verkryging stelsel meer effective.15 Web gebaseerde aankoop beleid verhoog die deursigtigheid van die verkrygingsproses (en verminder die risiko van onreëlmatighede). Tot op datum, maar die grootte van die B2G e-handel mark as 'n komponent van die totale e-handel is onbelangrik, as regeringstelsels e-verkryging onontwikkelde bly. Wat is C2C e-handel verbruikers-tot-verbruiker e-handel of C2C is eenvoudig handel tussen private individue of verbruikers. Hierdie tipe van e-handel word gekenmerk deur die groei van die elektroniese markte en aanlyn-veiling, veral in vertikale bedrywe waar maatskappye / besighede kan bie vir wat hulle wil hê uit verskeie suppliers.16 Dit het dalk die grootste potensiaal vir die ontwikkeling van nuwe markte. Hierdie tipe van e-handel kom in ten minste drie vorme: veilings gefasiliteer 'n portaal, soos eBay, wat dit moontlik maak online real-time bied op items wat verkoop word in die Web peer-to-peer stelsels, soos die Napster model ( 'n protokol vir die deel van lêers tussen gebruikers deur chat forums soortgelyk aan IRC) en ander lêer ruil en later modelle geld ruil en geklassifiseerde advertensies op portaal plekke soos Excite advertensies en eWanted. Pakwheels ( 'n interaktiewe, aanlyn mark waar kopers en verkopers kan onderhandel en wat beskik oor koper amp Lei Wil advertensies). Verbruikers-tot-besigheid (C2B) transaksies behels omgekeerde veilings, wat die verbruiker in staat stel om transaksies te ry. A konkrete voorbeeld hiervan toe meeding aanbied gee 'n reisiger beste reis-en kaartjie bied in reaksie op die reisigers pos wat sy wil om te vlieg uit New York na San Francisco. Daar is min inligting oor die relatiewe grootte van die globale C2C e-handel. Maar C2C syfers van die gewilde C2C webwerwe soos eBay en Napster dui daarop dat die mark is nogal groot. Hierdie terreine produseer miljoene dollars in verkope elke dag. Voordele van C2C webwerwe verbruikers aan die verbruiker e-handel het baie voordele. Die primêre voordeel vir verbruikers is die vermindering in koste. Koop 'n advertensie spasie op ander e-commerce sites is duur. Verkopers kan hul items te plaas gratis of met 'n minimale koste afhangende van die C2C webwerf. C2C webtuistes vorm 'n ideale platform vir kopers en verkopers wat wil verwante produkte te koop en te verkoop. Die vermoë om verwante produkte lei tot 'n toename in die besoeker aan 'n kliënt omskakeling verhouding. Sake-eienaars kan goedkoop handhaaf C2C webtuistes en wins te vergroot sonder die bykomende koste van verspreiding plekke. 'N Goeie voorbeeld van 'n C2C e-handel webwerf is Esty, 'n webwerf wat toelaat dat verbruikers koop en verkoop handgemaakte of vintage items en voorrade insluitend kuns, fotografie, klere, juweliersware, kos, bad en skoonheid produkte, dekens, snuisterye, en speelgoed. Nadele van C2C webwerwe Daar is 'n paar nadele van hierdie tipe webwerwe soos well. Doing transaksie op hierdie tipe webwerwe vereis samewerking tussen die koper en seller. It aangeteken baie keer dat dié twee nie saam te werk met mekaar ná 'n transaksie is made. They nie die transaksie inligting wat nodig mag wees via krediet-of debietkaart of internet banking. This kan lei tot aanlyn bedrog sedert die koper en verkoper is nie baie goed vertroud met elke other. This nie deel kan lei tot regsgeding opgelê aan beide kante of ook op die site as dit nie melding gemaak van die disclaimer in die terme en conditions. This kan ook belemmer die C2C webtuistes reputationpanies wat verbruikers kan hanteer om verbruikers ecommerce webtuistes blyk te gewees besig om baie versigtig om te verhoed dat aanlyn swendelary. Wat is m-handel M-handel (mobiele handel) is die koop en verkoop van goedere en dienste deur middel van draadlose tegnologie-d. w.z. draagbare toestelle soos selfone en persoonlike digitale assistente (PDA). Japan word beskou as 'n globale leier in m-handel. Soos inhoud lewer oor draadlose toestelle word vinniger, veiliger en skaalbare, sommige glo dat m-handel vaste telefonie e-handel sal oortref as die metode van keuse vir digitale commerce transaksies. Dit mag wel waar wees vir die Asië-Stille Oseaan waar daar meer selfoon-gebruikers as daar internetgebruikers. Industries geraak word deur m-handel, sluit in: finansiële dienste. insluitend mobiele bank (wanneer kliënte gebruik hul draagbare toestelle om toegang tot hul rekenings en betaal hul rekeninge), asook makelaarsdienste (waarin voorraadkwotasies kan vertoon en handel gedoen uit dieselfde handheld) Telekommunikasie. waarin diens veranderinge, wetsontwerp betaling en rekening resensies kan al gedoen uit dieselfde handheld Service / kleinhandel. as verbruikers kry die vermoë om te plaas en te betaal vir bestellings on-the-fly en inligtingsdienste. wat insluit die lewering van vermaak, finansiële nuus, sport figure en verkeer updates vir 'n enkele mobiele device.17 Forrester Research voorspel US3.4 miljard verkope gesluit met behulp van PDA en selfone teen 2005 (Sien Tabel 3). Figuur 5. Table 3. Forresters M-Commerce Verkope voorspellings 2001-2005What Is E-Commerce Is jy dink oor die begin van 'n besigheid waar jy aanlyn verkoop jou produkte Indien wel, dan you39ll word by die miljoene van entrepreneurs wat uitgekap 'n nis in die wêreld van e-handel. In sy kern, e-handel verwys na die koop en verkoop van goedere en / of dienste via elektroniese kanale soos die Internet. E-handel is die eerste keer in die 1960's deur middel van 'n elektroniese data wisselaar (EDI) op toegevoegde waarde netwerke (Vans). Die medium gegroei met die verhoogde beskikbaarheid van toegang tot die Internet en die koms van die gewilde aanlyn verkopers in die 1990's en vroeë 2000's. Amazon begin werk as 'n boek-zeeescheepvaartbedrijf in Jeff Bezos39 motorhuis in 1995 eBay, wat verbruikers te verkoop aan mekaar online, het aanlyn-veiling in staat stel om in 1995 en ontplof met die 1997 Beanie Babas waansin. Soos enige digitale tegnologie of verbruiker gebaseer aankoop mark, het e-handel oor die jare ontwikkel. Soos mobiele toestelle meer gewild geword het, het mobiele handel sy eie mark. Met die opkoms van webwerwe soos Facebook en Pinterest, het sosiale media 'n belangrike drywer van e-handel word. Vanaf 2014, gery Facebook 85 persent van sosiale-media oorsprong verkope op e-handel platform Shopify, volgens Paymill. Die veranderende mark verteenwoordig 'n groot geleentheid vir besighede om hul relevansie te verbeter en hul mark uit te brei in die aanlyn wêreld. Teen 2013, wêreldwyd e-handel verkope bereik 1200000000000, en VS mobiele verkope bereik 38000000000, volgens statista. Meer as 40 persent van die internet mdash 1 miljard in die totale mdash het aanlyn gekoop goedere. Hierdie syfers sal voortgaan om te klim as mobiele en internet gebruik te brei beide in die VSA en in die ontwikkeling van markte regoor die wêreld. Kategorieë van e-handel Soos met tradisionele handel, is daar vier hoof kategorieë van e-handel: B2B, B2C, C2B en C2C. B2B (Business to Business) mdash Dit behels maatskappye wat sake doen met mekaar. Een voorbeeld is die vervaardigers verkoop aan verspreiders en groothandelaars verkoop aan kleinhandelaars. B2C (Business to Consumer) mdash B2C bestaan ​​uit besighede verkoop aan die algemene publiek deur middel van shopping cart software, sonder enige menslike interaksie. Dit is wat die meeste mense dink wanneer hulle hoor quote-commerce. quot 'n Voorbeeld hiervan sou Amazon wees. C2B (verbruikers to Business) mdash In C2B e-handel, verbruikers plaas 'n projek met 'n stel eksklusiewe aanlyn, en maatskappye te bie op die projek. Die verbruiker resensies die bod en kies die maatskappy. Elance is 'n voorbeeld hiervan. C2C (verbruikers om verbruikers) mdash Dit vind plaas binne aanlyn geklassifiseerde advertensies, forums of markte waar individue kan koop en verkoop hulle goedere. Voorbeelde hiervan sluit in Craigslist, eBay en Etsy. As jy 'n eenvoudige produk te verkoop en 'n begeerte om jou verkope aanlyn uit te brei, is daar 'n paar tools wat jy kan gebruik om te begin. Webwerwe soos SquareSpace en WordPress bied mobiele-vriendelike gereed-vir-go e-handel templates wat jou help om 'n winkel op en vinnig hardloop. As 'n winkeleienaar, sal jy 'n manier nodig om aanlyn in te samel kredietkaartbetalings van verbruikers. PayPal, Square en Google Wallet is al die gewilde maniere om te aanvaar en die bestuur van die aanlyn betalings. As jy verkoop fisiese goedere, you39ll nodig om te oorweeg hoe you39re gaan om hulle te stuur. PayPal en ander verwerkers gewerk met die verskaffing van handelaars, insluitende USPS en UPS, een-stop posgeld verwerking bied. Jy sal ook nodig om jou toestand wette na te vors om te bepaal of daar van jou verwag word om 'n permit aanlyn te kry vir die verkoop, of as jy nodig het om BTW in te samel vir jou staat of munisipaliteit. As jou maatskappy groei, wil jy dalk meer gevorderde maniere om betalings te verwerk, soos die gebruik van 'n handelaar rekening en 'n diens soos Magtig oorweeg. Dienste wat meer volledig te integreer met jou bank bied dikwels afslag transaksiekoste in vergelyking met verwerkers soos PayPal. Soos in enige nuwe onderneming, die eerste stap in die daaropvolgende in e-handel is om doelwitte te stel. Het jy van plan is om inkomste te verhoog uit bestaande kliënte kry nuwe kliënte Verhoog die gemiddelde bestel waarde verkoop deur nuwe kanale Laer pryse Sodra jy uitgepluis het jou doelwitte, it39s tyd om 'n plan opgestel. 'N SWOT-analise kan jou help om die sterkpunte, swakpunte, geleenthede en bedreigings van jou company39s huidige omgewing te evalueer. Wat beteken die mark lyk Waar kom jou besigheid Excel, en waar kom dit wankel Review jou hele besigheid, nie net segmente daarvan. Evalueer eksterne geleenthede, want dit is die dikwels die primêre plek om tyd en geld te belê. Wees eerlik met jouself wanneer die ontleding van swakhede en bedreigings, of anders die analise sal nie nuttig wees. Na afloop van die SWOT-analise is gedoen, kyk hoe dit pas in jou algehele visie. Waar kry jy jou besigheid te sien in vyf jaar In 10 jaar Dit sal jou help om die maatskappy se doelwitte te stel vir die huidige jaar, waar jy doelwitte vir verkope, wins, kliënte, verkeer, nuwe stelsels en nuwe personeel stel. Na afloop van die doelwitte gestel, kan jy 'n strategie jouself in plek, of huur 'n e-handel konsultant om jou te help. Ander gereedskap wat kan help om te bepaal hoe om die beste groei jou besigheid in 'n nuwe segment sluit PLAAG (politieke, ekonomiese, sosiale en tegnologiese), die meeste (Mission, Doel, strategieë en taktiek), en Porter39s Vyf Force se ontledings. Behalwe dat 'n sterk maatskappy se strategie, it39s belangrik om 'n basiese begrip van e-handel reg het. Online verkopers, veral dié internasionaal of oor die staat lyne verkoop, in die gesig staar verskillende regs - en finansiële oorwegings, veral met betrekking tot privaatheid, sekuriteit, kopiereg en belasting. Die Federal Trade Commission (FTC) reguleer die meeste e-handel aktiwiteite, insluitend die gebruik van kommersiële e-pos, aanlyn-advertensies en verbruikers privaatheid. Besighede in te samel en te behou sensitiewe persoonlike inligting oor hul kliënte, en jou maatskappy is onderworpe aan die federale en nasionale wet op privaatheid, afhangende van die tipe van data wat jy versamel. Daar is ook aanlyn-advertensies wette wat verbruikers privaatheid te beskerm en te verseker eerlik bemarking praktyke aanlyn. As 'n e-handel besigheid, aanlyn-advertensies is 'n belangrike deel van jou strategie. Oor die afgelope dekade, het die federale en staatsregerings nuwe aanlyn-advertensies wette geslaag. As jy uit te brei in die aanlyn bemarking, is dit belangrik vertroud is met hierdie te wees. Benewens die beskerming van verbruikers van data lekkasies en misleidend aanlyn-advertensies, is digitale werke ook beskerm op die internet via die Digital Millennium Copyright Act (DMCA). Daar is 'n aantal bepalings wat e-handel ondernemings moet bewus wees van, insluitende kopieregskending aanspreeklikheid en verantwoordelikhede 'n diens provider39s. Meer inligting oor e-handel kan gevind word by die volgende hulpbronne: Bykomende verslagdoening deur Elaine J. Hom, Business News Daily bydraer. Oorspronklik gepubliseer 2 Augustus, 2013 Updated 26 Februarie, 2015.Electronic handel of e-handel beloof om 'n opwindende en innoverende verandering aan die manier waarop handel is tans gedoen word. Die metodes van besigheid doen snelveranderende en die bedrag van die besigheid wat op die internet groei en sal voortgaan om te floreer. E-handel verteenwoordig beide 'n geleentheid en 'n bedreiging vir internasionale handel en die omgewing. Op die oomblik is daar geen beduidende data om óf standpunt te ondersteun. Daarbenewens is daar is geen beleid of regulasies wat spesifiek vir omgewingskwessies is ontwerp in e-handel. Organisasies wat verantwoordelik is vir die monitering en implementering van internasionale handel en - praktyke soos die World Trade Organization (WHO), die Europese Unie (EU) is, het die Verenigde State se Departement van Handel (DOC) en nie-regeringsorganisasies (NRO's) maar net begin om die gevolge van e-handel te studeer of moet nog al die betrokke kwessies te hersien. E-handel sal in die nabye toekoms, verander nie net die manier handel uitgevoer word, maar sal ook die volume van goedere verhandel tussen lande te verander. E-handel is ook die verandering van die vervaardiging en verspreiding stelsels, produk ontwerp, en die verhouding tussen die produsent en die verbruiker. Of die gevolge van hierdie veranderinge sal positief wees vir ontwikkelde en ontwikkelende lande is nog nie bepaal. Die veranderinge aan die huidige handel volume kan 'n negatiewe uitwerking op 'n paar internasionale omgewing doelwitte soos volhoubare ontwikkeling. Daar is ook 'n potensiaal vir ontwikkelende lande verder te ontgin deur ontwikkelde lande soos e-handel verval. Daarbenewens is daar is vrae oor die vraag of die internet die quotdigital dividequot tussen die quothave sal toeneem en het-nots. quot Terwyl e-handel kan dreig om 'n negatiewe impak sommige aspekte van internasionale handel en die omgewing, is daar 'n paar quotgreenquot maatskappye wat kyk na e-handel as 'n manier om 'n positiewe impak handel en die omgewing. Hierdie maatskappye het 'n paar innoverende sake-modelle wat waarskynlik beide verbruikers en besighede sal bring omgewingsvriendelike goedere. Daar is 'n paar ander waarskynlik voordele vir die omgewing te verkry van die groei van e-handel soos 'n afname in die behoefte aan pakhuise en winkels, en 'n verdere verlaging in die behoefte aan die gepaardgaande finale materiale, energie, en die land verteer deur hierdie strukture. 2 Beskrywing van E-handel Elektroniese handel kan gedefinieer word as quotany vorm van besigheid transaksie waarin die partye interaksie elektronies eerder as deur fisiese ruil of direkte fisiese contact. quot Hierdie praktyk het die potensiaal om 'n rewolusie ons ekonomie te danke aan die internet. Baie maatskappye gebruik te maak van hierdie plofbare mark en het webwerwe wat gerig is op die bemarking van produkte deur middel van e-handel vir beide ondernemings en verbruikers geskep. Die meeste mense kan Besigheid-tot-verbruiker (B2C) e-handel te verstaan. Baie Amerikaners gebruik B2C e-handel webwerwe soos CDnow en Egghead wat kompakte skywe en rekenaartoerusting onderskeidelik verkoop. Die ongekende groei van hierdie maatskappye is wyd gepubliseer. Forrester Research het beraam dat die totale Verenigde State internet verkope sal groei van 51 miljard in 1998-551000000000 in 2001 (7,3 van die Amerikaanse BBP). Hiervan aanlyn B2C transaksies in Amerika was ter waarde van 20 miljard in 1999 en word voorspel om te groei tot 184 miljard teen 2004 In 'n onlangse opname deur Ernst amp Jong voorgestel dat 39 miljoen Amerikaners, waaruit 17 huishoudings, online in 1999. Goldman inkopies Sachs voorspel dat elektroniese inkopies kan rekening vir 15-20 van alle Amerikaanse kleinhandelverkope teen 2010 Baie verbruikers verkies inkopies elektronies eerder as inkopies by quotbrick-en-mortarquot kleinhandelaars geleë in winkelsentrums. Sommige B2C maatskappye slegs bestaan ​​om verbruikers op die internet byvoorbeeld Amazon, 'n B2C webwerf wat boeke, musiek, hardeware, speelgoed en elektroniese het 17 miljoen rekeninge vanaf Februarie 2000 wat uit 6 miljoen net een jaar vroeër verkoop. Daarbenewens gedurende die vakansie shopping seisoen in 1999, die maatskappy ervaar piek verskeping van ongeveer 16 miljoen in een dag, meer as die totale verkope maatskappy in die hele jaar van 1996. Amazon is ook internasionaal uit te brei. Net 'n jaar na die launch, aangeteken Amazones Europese winkels 71.000.000 in gekombineerde verkope in net die vierde kwartaal van 1999, het meer as 360 persent van die vierde kwartaal van 1998. Business-to-Business of B2B e-handel is moeiliker om te verstaan ​​as B2C e-handel, maar dit is belangrik om te studeer, want dit word voorspel dat dwerg B2C handel in grootte. Forrester Research verwag binnelandse B2B e-handel te groei tot 1500000000000 in 2003 en 7300000000000 teen 2004 hul voorspellings van getalle vir B2B maatskappye in 2003 is sowat 14 keer groter as hul skatting vir B2C e-handel. Merrill Lynch voorspel dat beide internasionale en plaaslike B2B e-handel in 2003 tot ongeveer 2500000000000 hulle voorspel internasionale B2B e-handel te wees 38 van alle B2B e-handel word. Een ontleder het gesê dat quotthe B2B sub-uitvinding net die diepste innovasie van ons timesquot en dat B2B e-handel quotmay een van die grootste nuwe markgeleenthede te ontstaan ​​in ons lifetimes. quot Baie maatskappye, beide groot en klein verteenwoordig kan wees, het onlangs begin om toegang tot hierdie groeiende mark. Hoewel hul proses is 'n bietjie anders, die meeste van hierdie maatskappye hoop om toelaat dat kliënte internet-gebaseerde verkryging outomatisering gebruik. B2B maatskappye beplan om die mark ondoeltreffendheid in om produkte en dienste van verskaffers aan kopers te verminder. B2B e-handel het die potensiaal om sulke veranderinge op 'n globale skaal te ondersteun. E-handel in staat stel om verdere maatskappye doeltreffender en buigsaam in hul interne bedrywighede te wees, om meer werk nou saam met hul verskaffers, en nog baie meer reageer op die behoeftes en verwagtinge van hul kliënte te wees. B2B e-handel sal ook ongetwyfeld beïnvloed internasionale handel. Dit stel maatskappye in staat om die beste verskaffers vir hul behoeftes, ongeag van hul geografiese ligging te kies, en om te verkoop aan 'n globale mark. Sommige van die belowe om gebruikers van B2B e-handel voordele sluit in: Korter transaksie en vervulling siklusse Laer verkryging administratiewe koste verlaagde bedryfskoste Verhoogde maatskappy winste Verbeterde inventaris bestuurspraktyke Die grootste enkele bestuurder vir die vinnige uitbreiding van B2B e-handel maatskappye is die koste spaar. Navorsers glo dat as ondoeltreffende take verbeter, kan die besparings so hoog as 65. 3 Maatskappye in Omgewingsbestuur E-Commerce wees 'n Ontleding van die potensiaal van beide B2B en B2C e-handel internasionale handel beïnvloed en die omgewing moet eers begin met 'n studie van sommige van die jong maatskappye. Een publikasie het voorgestel dat die internet dit makliker vir produkte verbied in 'n land onwettig elders gekoop word gemaak. Dit is ook moontlik dat die internet kan ook nadelig beïnvloed onwettige handel in chloor en bedreigde spesies. Die gevolg van hierdie optrede sal waarskynlik 'n positiewe uitwerking op die globale omgewing.


No comments:

Post a Comment